Markedsføringsdagen 2018 – Bli mer treffsikker på digitale flater

onsdag 29. august 2018

Markedsføringsdagen 2018 arrangeres fredag 21. september, som alltid i Edda og i regi av Næringsforeningen Haugalandet.

Petter Schjerven, Øivind Lindøe fra Matkanalen, Synlighets daglige leder Eirik Berge og de mange andre foredragsholderne vil gjøre deg og din bedrift enda mer treff­sikker på digitale flater. Fagdagen avsluttes med sosial rast i kjelleren til samarbeidspartner Iversen Skogen.

Markedsføringsdagen 2018 - Den store høstjakta

Vi nordmenn har lange og gode jakt­tradisjoner, men i 2018 og i tiden fremover må vi imidlertid benytte andre og nye taktikker og virke­midler i vår jakt etter kundenes oppmerksomhet. For at ditt og dine medarbeideres jaktlag skal treffe blink, og unngå å sitter igjen bare med avfyrte våde­skudd, rekylen i øyeeplet og en rekke skivebom, er det helt essensielt å tilegne seg kunnskapen og benytte kompassene til den nye generasjonens jegere.

Markeds­førings­landskapets kjent­folk og gjester på årets MF-dag vil utstyre deg med grov­kalibrede verktøy og detalj­rike kartverk for å gjøre deg enda mer treff­sikker på digitale flater.

Markedsføringsdagen 2018 avsluttes i ISR-kjelleren

Med sine vilt­kameraer og fra sine verdens­omspennende utkiks­poster i anerkjente kommunikasjons­byråer, digitale og globale virksomheter og fremad­stormende gründer­bedrifter, kommer de til Den store høst­jakta for å gi deg kraft­salver og ammunisjon det lukter krutt av.

Se fullstendig program for MF-dagen 2018 og meld deg på

Les om og se bilder fra Markedsføringsdagen 2017

Når jegergryta er spist og kruttrøyken har lagt seg på Edda, tar vi turen i flokk bort til leirbålet hos Iversen Skogen for sosial rast. Her kan du møte reklamebyråets godt kamuflerte samarbeidspartner, Synlighet, og ta del i jegertrall, nistespising, prosjektilanalyser og andre jaktrelaterte og hyggelige opplevelser.