Iversen Skogen Budstikke

torsdag 4. april 2019

Nye nettsider for Haugaland Kraft, Urbanhus, Ifocus og Ditt Tiltak. Kampanjene Grønt Boliglån fra Haugesund Sparebank og Solkraft fra Haugaland Kraft. Årsmelding for Coop Sørvest. 13 Gullsild-nominasjoner. Et knippe nyttige, underholdende og markedsføringsrelaterte nyheter fra inn- og utland. Det er dette som er innmaten i nyhetsbrevet fra Iversen Skogen som du nå skal lese. 

Nytt digitalt hjem for Urbanhus

urbanhus ny nettside

Urbanhus ønsket seg nye nettsider som fremhevet deres egenartede og moderne tilnærming til bolig­utbygging. Nettsidene er nå lansert og vi i Iversen Skogen takker så mye for oppdraget og givende samarbeid.

Haugaland Kraft har fått nye nettsider

Nettsider Haugaland Kraft fra Iversen Skogen

I fjor fikk vi i oppgave å totalrenovere Haugaland Kraft sine nettsider. Etter en prosess som krevde både et stort forprosjekt, gode strategier og tett samarbeid mellom Haugaland Kraft og oss i Iversen Skogen, ble sidene lansert 27. februar – et arbeid du kan lese mer om i denne saken.

Økonomisk gevinst på grønne kampanjer

Grønt boliglån og Solkraft

Grønt boliglån fra Haugesund Sparebank og Solkraft fra Haugaland Kraft er to grønne kampanjer fra to av regionens største næringslivs­aktører. Dette er samlanserte kampanjer for produkter som lønner seg både for deg som privat­person og for miljøet, og som vi i Iversen Skogen har vært med å utarbeide.

Grønt boliglån går i all hovedsak ut på at om du som kunde velger klima­vennlige løsninger for din bolig, gir Haugesund Sparebank bedre låne­betingelser samtidig som total­belastningen på miljøet reduseres.

Lanseringen av Solkraft gjør på sin side Haugaland Kraft sine sol­celle­anlegg tilgjengelige og lønnsomme for folk flest. Sjekk ut Grønt boliglån og Solkraft. Det var Grønt boliglån og Solkraft

Sildeproduksjon à la Iversen Skogen

gullsild-nominasjoner-2019-iversen-skogen

Gratulerer til våre kunder Urbanhus, AOF Haugaland, Indesign, Ungfilm Haugesund, Knutsen OAS Shipping, Lexus Bergen, Odd Hansen, Den norske filmfestivalen og Tysvær kommune med totalt 13 nominasjoner under Gullsild lørdag 6. april, for arbeid vi utførte for dem i 2018. High five også til alle andre byråer og deres oppdrags­givere for tønnevis med lekkert kvalitets­arbeid og flotte nominasjons­bidrag.

Vurderer du forresten å ta turen på Gullsild? Stopp vurderingen, kjøp billett og møt opp på Byscenen. Der vil Hasse Hope ønske deg velkommen med nytrimmet bart og småfrekke morsomheter.

Ifocus i ny innfatning på nett

Iversen Skogen har laget nye nettsider for Ifocus

Ifocus Optikk og Ifocus Øyeklinikk har fått nye nettsider – begge finner du også på ifocus.no. Vi takker så meget for spennende oppdrag, og benytter anledningen til å gratulere optiker­kjeden med ny butikk i Åkrakrossen.

Sleng på deg terminal­brillene, klikk deg inn på ifocusoptikk.no og finn vårens sol­briller, hverdagens kontakt­linser eller bestill synstest slik at fremtiden ser bra ut. Trenger du øye­behandling, anbefaler vi deg å sjekke ut Ifocus Øye­klinikk – én av åtte øye­klinikker i Europa med status som «Center of Excellence».

Årsrapport for Coop Sørvest

Coop Sørvest AS – Årsmelding 2018

Nok en gang har vi levert innhold og design til Coop Sørvest sin årsrapport. 2018-versjonen fikk imidlertid en helt spesiell inn­pakning: Års­rapporten er nemlig trykket på PaperWise – bære­kraftig papir laget av jord­bruks­avfall, trykket av de eminente fag­folkene hos HBO.

Sammen med arbeidet deres for å redusere matsvinn, bidra til søppel­rydding, optimalisere emballasje og redusere plastbruk, er dette tiltaket i tråd med Coop Sørvest sin visjon knyttet til miljø­besparelser.

Innholdet i årsrapporten fikk naturligvis samme preg, med tekst, design og bildevalg i samme tema som Coop sin inn­pakning og visjon – rustikk, natur og norske råvarer med sine særpreg.

Det er alltid kjekt å få jobbe med Coop Sørvest, og vi takker for det gode sam­arbeidet!

Her kan du kose deg med den digitale versjonen av årsrapporten

Ny identitet og nye nettsider for Ditt Tiltak

ditt tiltak - identitet og nettside

Ditt Tiltak har siden 2003 bistått statlig og kommunalt barnevern med tjenester og oppdrag for å sikre en trygg oppvekst for barn og unge. Vi har bistått med produksjon av nye nett­sider og ny identitet for den høyst verdi­skapende bedriften.

 

DIGITALT

STORE NAVN

MERKEVARE

YMSE

FILM