Me e kvite, me e blå. Me jobbe samen med FKH.

fredag 22. desember 2017

Iversen Skogen Reklamebyrå er FK Haugesunds nye strategiske byråpartner og skal være med å løfte FKH på veien mot sine kommersielle målsetninger.

Nylig signerte vi i Iversen Skogen en samarbeids­avtale med FKH, en avtale som strekker seg over de to kommende år. I først omgang skal vi revitalisere klubbens visuelle identiteten, og etterhvert bistå rundt hvordan FKH framstår i form, farge og kommunikasjon på alle plattformer.

 

FKH samarbeider med Iversen Skogen

– VELKOMMEN I KLUBBEN: Fra v.: Audun Egenberg, Kjetil Hetlevik Johansen, Bjørn Andreas Maurseth og Rasmus Cabaleiro.

– Dette er et stort prosjekt som vil foregå over tid, sier kommersiell leder i FKH, Rasmus Cabaleiro.

FKH skal fremme regional identitet, forsterke regionalt samhold og påvirke regional stolthet. Cabaleiro forteller at det derfor er naturlig for klubben å samarbeide med oss i Iversen Skogen.

– Byrået sitter på bred kompetanse og har god kjennskap til regionen og dens betydning. De har også stor forståelse av at design henger sammen med strategi og lidenskap, noe som er essensielt for fotball­klubben vår.

– Skal fremstå tydeligere og spissere

Som et resultat av samarbeidet, forventer Cabaleiro at klubbens visuelle kommunikasjon får et ekstremt løft.

– Vi skal framstå mye tydeligere og spisset i vårt uttrykk, noe som vil bidra til å øke engasjementet i og rundt klubben.

Og vi i den 15 mann store Iversen Skogen-troppen ser frem til samarbeidet med iver og glede. 

– Det skal bli ekstremt spennende å arbeide med en av regionens sterkeste merkevarer. Vi  har løpt inn på banen med respekt og ydmykhet, samtidig som vi har ambisjoner om å levere gode og kreative produksjoner og løsninger for klubben, sier daglig leder i Iversen Skogen, Kjetil H. Johansen.

Vi skal rendyrke fotballklubben og være med på å igjen samle Haugalandet på Haugesund stadion hver kampdag.

– Å komme på stadion for å oppleve FKH skal være en gnist til glede og energi, sier Johansen.

Godt utgangspunkt

Nåværende tidspunkt for en visuell fornying av FKH er passende med tanke på at klubben i fremtiden skal stå mer på egne bein. 

– Både klubbens nye merkevare­strategi og de dyktige menneskene i klubbens kommersielle avdeling er gode utgangspunkt og faktorer for at FKH skal nå sine kommersielle målsetninger og samtidig kunne sette seg nye ambisjoner, fremhever Johansen.

Akkurat nå er vi inne i sluttfasen av vårt arbeid med å utforme klubbens nye visuelle profil, som sammen med vår redesignede klubblogo ble presentert under FKHs tradisjonsrike julelunsj onsdag 13. desember.