Byrået

For oss er formidling både lidenskap og levebrød. Vi trives med å jobbe hardt hver eneste dag for å skape verdier for våre kunder gjennom å produsere og levere effektiv kommunikasjon.

Metoden

Ingen vet nøyaktig hva som funker på hvilken måte til hvilken tid. Til det er våre moderne sam­­funn og mennesk­­ene som ut­­gjør dem alt­for komplekse. Vi inn­­rømmer at vi ikke er helt sikre på hva den objektivt mest effektive kommunika­sjons­­måten til enhver tid er ennå, men gjennom vår patenterte (neida) arbeids­­metode på fire enkle steg, nærmer vi oss ganske sikkert et endelig svar med storm­­skritt. Dess­verre er vi også rimelig sikre på at hvis vi en vakker dag finner fasiten, vil den alle­­rede ha forandret seg før vi har rukket å sprette champagne­­korkene. Da bærer det ut på leting igjen.

Her er de fire lomme­­lyktene som gjør at vi slipper å famle i blinde:

  1. Erfaring: Vi har kommunisert en stund. Når du har gjort noe en stund, samme hva det er, gjør du deg nesten uunngåelig opp visse meninger om hva som funker og hva som ikke funker.
  2. Intuisjon: Mange tror intui­sjon er noe med­­født, men det er ikke helt riktig. Intuisjon kommer med er­faring. Noen har selv­­sagt bedre an­legg for det enn andre, men alle kan trene opp intui­sjonen. Prøv, feil og prøv igjen.
  3. Kreativitet: Når du har nok erfaring til å ha en god intui­sjon om hva som vil funke, gjelder det å finne en kreativ måte å realisere planen på.
  4. Analyse: Først når idéen er satt ut i livet, kommer den viktigste biten – ana­lyse. En god og grundig ana­lyse gir svar som gir mer erfaring som gir bedre intui­sjon som informerer kreativiteten på en bedre måte som gir bedre resultater på neste ana­lyse. «Dette er jo bare en sirkel, og da kommer du ingen vei», tenker du kanskje? Niks. Det er en spiral.

Enkelt og greit, ikke sant? Men det kan også sies enda enklere; kommuniser, evaluer, repeter.

Menneskene i byrået

At de ansatte er vår viktigste ressurs er en gigantisk under­drivelse. I tillegg til lokalene i Haugesund sentrum og et drøyt dusin data­maskiner, er de egentlig alt vi har. Til gjen­gjeld er de veldig gode.

En typisk Iversen Skogen-ansatt er en used­vanlig blid og dyktig kvinne eller mann mellom 25 og 70 år som kommer fra Vest­landet eller Bristol. Hun eller han er grafisk designer, prosjekt­leder, illustratør, art director (AD), digital­markeds­fører, råd­giver, kaffe­koker og/eller bord­tennis­spiller, og er alltid klar til innsats.

Vi har også mange dyktige kolleger i vårt datter­selskaper iDrift Web (IT-byrå).

Kontakt oss

Iversen Skogen Reklamebyrå
Haraldsgata 159
5527 Haugesund
Norge
889 270 292 MVA

hei@iversenskogen.no
+47 932 28 265
Messenger

Karriere og internships

jobb@iversenskogen.no
+47 932 28 265

Følg oss

Facebook.com
Instagram.com